Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

čtvrtek 19. září 2013

...koulela se koulela barevná jablíčka...

… když je Carolinka nemocná,  je těžké ji udržet v posteli. Tak zkouším alespoň klidovou náplň dne. Pohádky čtené i koukané vystřídala tvorba jablíček…
Vzpomínám si, když jsem byla malá a byla jsem nemocná, že mne vždy zabavily omalovánky. Jakoby to bylo včera, vzpomínám si, když jsme odcházeli od hodného pana doktora, držela jsem v ruce obrázek.V ten moment jsem věděla, že stůňu (tak říkávala babička všem nemocem) a že půjdeme do papíráku pro omalovánky.
Vzpomínám si, že jsme jako děti běhaly celé odpoledne po venku (od jara do jara) za každého počasí. Rýma na podzim byla součástí ročního období a také si vzpomínám na permanentně lesklý rukáv od utřeného nosu.  V posteli  s diagnózou „ stonání“ jsme zůstávaly až když stoupala horečka, píchalo v uších nebo jsme nemohly polknout. Vakcína na chřipku bylo
 sci-fi. Když to shrnu a podtrhnu, byly jsme nějak víc zocelené děti. Na druhou stranu, jsem moc ráda, že moje děti, v dnešní době mají pohodové stonání.  Kdy jim mohu pustit pohádku či film na jakou mají právě náladu. Mohu jim udělat čerstvý fresh s ovocem, na který mají právě chuť a kapky do nosu neštípají a nepálí.  A bonus k tomu – maminka šije s marodem  barevná jablíčka…

... dílo maroda - barevná jablíčka ...
... když se stůně a tvoří současně ...
... Carolinka v akci,  pořád pomáhá ...
... všechna jablíčka sama naplnila ...
 Carolinka říká " baví  mě vyspávat jablíčka :-) " Vyspávat nebo vycpávat, hlavně že to baví :-) 
... kdyby jste jen viděli tu její radost ...
... stopky jsme vyimprovizovaly brčkami ...
... podzimní zátiší ...
... dnes nám náš pošťák, kterému říkáme "Mluvka"( neboť se jen mile usmívá a pokyvuje hlavou),  přivezl  vánoční rybičku. Přestože žijeme podzimem,  hned jsme jí našly místečko ...
... kde jinde, než u  koulejících, barevných jablíček ...

... všem krásné podzimní dny plné zdravíčka ...

18 komentářů:

  1. Věruško, moc krásně to s Carolínkou zvládáte .... ono může být občas takové stonání i příjemné .... jablíčka jsou nádherná, moc se vám "holky" povedla .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, děkujeme za pochvalu... marodovi ráda vyřídím :-)Věrka

      Vymazat
  2. Já nechápu, že bývám opakovaně nemocná, když sním tolik ovoce! :) Jablíčka jsou krásná, podobné dělá babička.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...děkujeme za komentář. Tak to se naskýtá myšlenka, zda třeba by to nechtělo čas od času červa vypálit :-) Mám na to super recept. V případě zájmu zašlu :-)Krásný den. Věrka

      Vymazat
  3. Ty jsi mamina opravdu na 100%, moje milá Věrko:-)
    papa a ať je brzy Karolínka zdravá:-)
    Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Moni, u dětí je to s chřipkou jako s výplatou:-) Jak přijde, tak rychle odejde. Dnes už nutně Carolinka potřebovala jít do lesa na houby. Pochopitelně jsme nešly, ale už je dobrá. Věrka

      Vymazat
  4. Jarka od Poděbrad19. září 2013 v 20:26

    Věrko nááádhera jako vždy,chtěla bych u tebe marůdkovat a prozradíš kde se dá ta krásná rybka koupit.Děkuji za odpověd,zdraví Jarka od Poděbrad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jarko, děkuji za příjemná slova. Odkaz posílám :-) Nevím však,zda je ještě skladem ?
      http://www.pema-lacasa.cz/vyhledavani/?cx=014689871887626631947%3Acncqai9wzrq&ie=windows-1250&q=m%EDsa&cof=FORID%3A11&sa=

      Věrka

      Vymazat
  5. Jé Věrko,
    ty jsi šikovná a tvoje holčička také. Tak já mám momentálně stroj v opravě. Nutně bych potřebovala šít, protože dcerky by rády nějaký přehoz - patchwork. Snad to zvládnu, ještě jsem to nikdy nešila. U nás se topí, pčíká, kašle... Hodně se vaří čaje s medem /domácím -kamarádky manžel je včelař/ Karolínce přeji brzké uzdravení a vám všem hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Pavli, děkujeme za komentář.Patchwork je nádherná práce. Mne osobně moc baví. Mám asi 3 deky samoučně ušité( jsou i zde na blogu) a každá další je lepší a lepší. V tomto ročním období, ideální práce. Med domácí to je paráda, tolik vitamínů a energie. Tvým dětem také přeji brzké uzdravení. Věrka

      Vymazat
  6. Věru, krásně si to stonání zpříjemňujete ... ale přeji ať netrvá moc dlouho. I když při něm vytváříte tak hezké věci.
    Hezký den i celý víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věru, děkujeme za komentář... už aby tu bylo slibované babí léto ...hned by bylo lépe na těle i na duchu...Věrka

      Vymazat
  7. Krásná a veselá jablíčka, mám patchwork velmi ráda,přejí Ti krásný podzimní konec týdne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Soni, děkuji, Tobě též. Tvůj blog je nádherný.Věrka

      Vymazat
  8. Věruško, vy ale umíte nádherně stonat!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji za komentík. Už je chřipka na ústupu, zaplať Pán Bůh, ale tvořivá nálada nás drží :-)Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...