Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

středa 4. září 2013

... krabička dětství ...

…blíží se den narozenin mých dcer -  Kristýnky a Carolinky. Osud mi je dal téměř ve stejný den…ale po spousty letech… Dárek Kristýnce jsem chtěla dát originální, ručně vyrobený, osobní. A protože pořád porovnáváme, komu a jak a v čem je malý Honzíček (Kristýnky) podobný, vymyslela jsem dárek nevšední. Krabičku dětství s jejími fotkami. Uvědomila jsem si, že já dnes nemám žádnou fotku z dětství. Mé album je jen v mé hlavě a mých vzpomínkách. Ty opravdovské fotky jsou tam, kde je zamčená brána na řetěz, silný jako mé předloktí. Tam, kde je vysoká tráva, bol a zloba. Tam jsou mé fotky, kterých bych se tak moc chtěla dotknout, pohladit tvář té malé okaté holčičky, ale nejde to…  a proto dělám vše pro mé děti, aby měly vše po čem touží, kupu lásky, porozumění, něhy. Aby měly své vzpomínky na dětství ty nejmilejší.  Aby si pamatovaly mé ruce, doteky, slova, úsměv ... Nejen ve svých hlavách, vzpomínkách, ale i v krabičkách…Mám vás moc ráda, děti moje…

... krabička dětství plná vzpomínek a fotek...

... plechová krabička za pár pětek z KIKU, zbytek moje práce ...

... první botičky, vzpomínky na první krůčky...
... vše má své jméno. Tato krabička za chvíli ...
... tyto hrnečky jsou z mého dětství. Babička je měla vystavené v kredenci za sklem, na polici s bílou krajkou ...

... a tyto fotky jsou mé lásky - táty našich dětí. Tenkrát si o barevných podobenkách ( tak říkala fotkám moje babička) mohli nechat jenom zdát ...
... osobní věnování uvnitř krabičky ...
... Kristýnko, ať Tvůj život, jako pohádka je,
ať Ti osud krásné obrazy v něm maluje ...


22 komentářů:

  1. Krásný dárek, vzpomínka na dětství je asi ta nejkrásnější věc,která nás doprovází celý život...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář, vzpomínky jsou solí našich životů, bez nich bychom byli prázdné schránky... Věrka

      Vymazat
  2. Krásný dárek - moc dobře jsi to vymyslela:-) Tak ať se dcerka může krabičkou dětství "kochat" hodně a hodně let ve zdraví, se štěstím a pohodou. Vyřiď jí to prosím. Ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko, určitě vyřídím. Děkuji za Tvá milá slova...Věrka

      Vymazat
  3. Milá Věrko,
    krásně jste to vyjádřila i vyrobila (prosím, mohla bych příště tykat?), tyhle dárky od srdíčka jsou nejkrásnější. Nejsem sice takový kreativec jako Vy, ale čím jsem starší, tím více se snažím ledacos vyrobit dětem. Obě dcerky (již dospělé) se stále častěji ptají, kam se poděly jejich hračky. Dříve je nechtěly a tak se rozdaly známým a příbuzným. Teď je to mrzí, ale panenky a plyšáčky jsme dohromady daly. Pro obě jsem udělala také alba. Oběma Tvým dcerkám přeji k nadcházejícím narozeninám hlavně zdraví a kousek toho štěstí. Velké štěstí pro ně je, že mají takovou mámu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pavlo, určitě jsem pro oslovení ve druhé osobě jed.čísla. Děkuji Ti moc za krásná slova, která mne dojala.DĚKUJI.Věrka

      Vymazat
  4. So schön,ein schönes Geschenk.Liebe Grüße von Edith.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liebe Edith, ich danke Ihnen für Ihren virtuellen Besuch und netten Kommentar. Es freut mich sehr... Mit freundlichen Grüssen ... Věra

      Vymazat
  5. Krásně jsi to napsala i vymyslela. Holkám oběma vše nej k narozeninám:-)♥ Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrunko, moc děkuji a vyřídím... Pro Carolinku nápad teprve v hlavě přemítám... Jinak písla jsem Ti odkaz na ten zip. Nemám s tím zkušenost, ale jeví se mi to dobře...Věrka

      Vymazat
  6. Krásný nápad a krásné provedení. Ať se oslava vydaří.
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrunko, děkuji za virtuální návštěvu a milé slovo. Ještě musím spíchnout dárek pro malou a budu spokojená. Ale s ní je to náročné, musím využít každou chvilku,kdy spinká :-) a těch je málo...Věrka

      Vymazat
  7. kouzelná krabička:-) tam se dá schovat spousta věciček..a jednou bude ten dáreček krásná vzpomínka-znovuobjevení-radost:-)
    stará zloba..ať se užírá sama..do bodoucna se dá tkát nádherná láskyplná cestička (a to ty děláš výborně)pro ty, kteří chtějí jít společně s tebou.
    krásný den..a holčičkám..úžasné narozeniny
    m.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...opravdu moc děkuji za upřimný komentář... je zvláštní, jak k nám přicházejí ta pravá slova vždy v tu pravou chvíli... je skutečně vše náhoda? ... Věrka

      Vymazat
  8. Věrko, to je moc krásná krabička. Já pro své kluky zatím jen skládám do krabice věci které mají rádi. Až budou velký chtěla bych právě takovou bednu vzpomínek každému věnovat.
    Holkám vše nejlepší.
    Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko děkuji.Chce to jen dávat vše na jedno místo:-) Někde mám Kristýnky pramínek prvních vlásků...dnes bohužel nevím, kde...Věrka

      Vymazat
  9. Věruško, to je nádherný dárek .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, děkuji. Snad potěší. Právě se jdu pohrabat v kupě fotek, které uložím do plechové krabičky pro naši Kristýnku...Věrka

      Vymazat
  10. Věruška nááádherný a originálny darček....:-)si úžasná mama a tým darčekom si to krásne vyjadrila.Poslala som Ti mail aj odkaz,tak dúfam že niečo z toho prešlo.Jana Slovensko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani,

      děkuji za komentář i info o emailu.Podívám se na to a večer dám vědět. Krásný den. Věrka

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. ...děkuji, to mne těší... snad potěší i dcerku :-) Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...