Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

neděle 1. září 2013

... na každém konci je nový začátek...

…když léto mění se v „babí“ a pomalu  zavírá vrátka,
je to jako, když končí krásná pohádka.
Pohádka o slunci, vůni, květech a cákání u vody,
přichází Pán Podzim a jeho kouzelné náhody.
On rozlije paletu červeně, okru a barvy zlatavé,
on v nás probudí nostalgii, ztišení a chvíle tak drahé….
že vnímáme sebe i druhé rázem více,
díky těm barvám, rozjasní se naše duše i líce.
Padající listí,  plody všeho druhu i hub plné košíky
Užijte si jej  hodně, ať máte v zimě krásné vzpomínky…


... abychom měly krásné vzpomínky na léto, vyšly jsme si v poslední prázdninový víkend k hájovně na konci lesa. Já, moje holky a miminko. Pro klid, pohodu, popovídání a krásnou chvíli. Mám tak ráda chvíle povídání s naší Kristýnkou. Je dcerou, kamarádkou a pomocným andělem současně. 
A v podvečer nedělní jsem s Carolinkou, s mladší dcerou, která je  dcerou, kamarádkou a naší láskou s andělskými kukadly, upekly podzimní koláč jablko-skořicový s tvarohem, který jsme si vymyslely. A že jsme si ho dobře vymyslely...

... mláďátka v hájovně. Nádherná procházka a natáčela tam zrovna i NOVA ...

... naše mláďátko plné lásky ...

... Kristýnka její hodné mláďátko...

... náš podvečerní výmysl ...

... upečeno ...

... servírováno ...

... a podzim, nechť vám  všem chutná sladce ...

8 komentářů:

  1. Krásná báseň při nadcházejícím splínu. Díky za ni! Krásné babí léto Lůca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Luci, děkuji, jsem potěšena, že se Ti mé veršíky líbí. Já děkuji.Věrka

      Vymazat
  2. Věru, krásné babí léto a užívej pohodu:-). Pa Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru děkuji i Tobě přeji totéž. Jen bude chvilka klidu, písnu email.Měj se krásně. Věrka

      Vymazat
  3. Věro,
    krásné rozloučení s létem. Je mi vždycky smutno, když něco hezkého končí, protože letošní léto bylo opravdu krásné. Mám ráda i podzim (pokud nejsou jen plískanice). Těším se na barevné listy,podzimní dekotrace ze sušených květů, dýně, pouštění draka.... Koláč vypadá lákavě, i já pekla švestkový koláč, jen se po něm zaprášilo. Přeji krásné pondělí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pavli, moc děkuji za příjemný komentář. Též přeji nádherné podzimní dny prosycené sluníčkem a barvami. Věrka

      Vymazat
  4. Věru, tedy ta báseň!!!!! Ty ses opravdu měla stát tou spisovatelkou. Vládneš jazykem, máš cit a bohatou slovní zásobu a to jsem poznala opravdu hned při přečtení Tvého medailonku a stále mě jen utvrzuješ v tom, že tu knihu si od Tebe jednou koupíme:o)
    Přejme si, aby to babí léto bylo opravdu vydařené,teplé a plné slunce.... je to moje nejmilejší část roku, když tedy jen neprší.
    Užij si tu božskou dobu plnou barev a vůní,
    papa, Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, tedy moc děkuji za nááádhernou pochvalu. To je hnací motor mých počinů, příspěvků. Jsem tak moc ráda, že se básnička líbí. Teď se tedy v nejbližší době ze mne stane tiskařka na místo spisovatelky. Budu se snažit skloubit obé. Potisk triček, povlaků na polštáře či ubrusy, to bude teď má doména:-) Krásné dny podzimní.Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...