Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

čtvrtek 12. září 2013

... nostalgie podzimu ...

…když naše velké děti byly malé, měly rády podzim. Ptala jsem se jich proč? No protože,  když venku prší a je chladno, doma je krásné teplo, útulno, ty vaříš, pečeš a my něco doma kutáme. A nebo jen tak jsme. Krásně to voní a kolem té vůně je pohoda. Byla to pro mne nejkrásnější odpověď, neboť mi děti vlastně řekly, že mají rády domov. A proto buď veleben a pochválen podzim, pro mou lásku k dětem. Pro jejich lásku k domovu. Teď venku prší, kapky dopadají na okenní parapet, padá listí a chlad má svůj prim. Tady doma svítí svíčky, voní jablkový koláč a houbová smaženice současně a já vím, že je to období mých pokladů, našich dětí …

... přírodní materiály miluji ...
... chodíme pro ně za humny do lesa, na pole, do luk. Je tam kouzelně ...
... mísa po babičce, s javorovými listy patří k podzimu v našem domě...
... mech mám moc ráda ...
... nevím, jak se toto jmenuje, my jsme tomu daly jméno "penízky" ...
... světlo je kouzlo a na podzim dvojnásobné ...
... větrník v podzimní váze je aranžmá malé Carolinky... Prý je to paráda :-)
...světlo nechť proudí do našich duší ve dne v noci ....


Krásné podzimní dny i večery


16 komentářů:

  1. Ahojky Věrko,
    zase mi ukápla slzička:-)
    My jsme včera také topili v krbu a moc jsem si to užívala. Jojo, vnímám to stejně jako Ty... ale kdyby ta zima končila v únoru a ne jako letos.
    Papa a užívej si teplo domova a Tvé velké rodiny, která Tě miluje:-)
    Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Moni, už jsem si říkala, že na blog nechodíš. Tak moc jsi mě potěšila svými řádky a ujistila faktem, že chodíš. Moc děkuji.Jen zbude chvilka času navíc, písnu email. Přeji krásný víkend.Věrka

      Vymazat
    2. ..je pravda, že nestíhám ani číst příspěvky ostatních. Svůj blog nakrmím jen o víkendech a v rychlosti prolétnu jen ty nej nej blogy, kam patříš i Ty:-)
      Začala škola, přípravy, semináře, děti, kroužky.... a do toho stále tvořím... vyrábíme mýdlo, které má docela úspěch a čtenářky jej žádají. Vařili jsme pivečko,stáčeli, pečeme chleba, dnes je u nás andělobraní, občas výlet, vycházka, ale ta práce holt zdržuje, a na blog bohužel nezbývá tolik jako o prázdninách:-(
      na mailík se moc těším, díky, že jsem Tě našla:-)
      papa, MOnča

      Vymazat
    3. Milá Moni, úplně tomu rozumím. Mám moře slov v hlavě, co Ti večer písnu emailem. Snad rovněž najdu chvilku, zítra slavíme holčičí narozeniny, do 2 do rána šiji a připravuji... čas nelze koupit a tak moc je potřebný...I já jsem moc ráda, že naše cesty osudu se protly...Věrka

      Vymazat
  2. Věrko jsi skvělá máma,umíš vytvořit to pravé teplo domova,ale to umí jen mámy,krásný podzim :-) Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko,Moc, moc , moc děkuji.To skutečně hřeje u srdíčka. Jsi hodná.Věrka

      Vymazat
  3. Věrko,
    zase krásné podzimní vyprávění. Ač sama podzim moc ráda nemám (hlavně když jsou plískanice), jeho barevnost se mě fascinuje. Mám rada podzimní vazby a dekorace - penízky se jmenují měsíčnice roční. Jen to topení mi nebaví. Letos jsem přitápěla až do června a už přitápíme zase. Ani našim pejskům se teď po ránu nechce ven, jen se líně protahují, aby nikam nemuseli. Přeji hezký nadcházející víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, moc děkuji za Tvé povídání, příjemné. Tak teď už vím, jak se naše "penízky" jmenují. Děkuji. Krásné podzimní dny plné hřejivého sluníčka :-)Věrka

      Vymazat
  4. Hezké povídání. Na podzim je krásná viditelnost a dělají se dobře fotky krajiny. Ale přece jen by bylo fajn,kdyby ještě chvíli vydrželo babí léto. Podzimní sluníčko má svoje kouzlo a to západní může ještě domeček trochu ohřát, aby se nemuselo přitápět.
    Hezké dny
    Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Věrko, souhlasím. Večery jsou bez tepla nepříjemné. Na den dětí 1.června jsme ještě topili. Pak dva měsíce topilo sluníčko o 106 a teď už je to zase na nás... ach jo ...Ještě nás čeká kus práce na dříví...Věrka

      Vymazat
  5. Podzim miluji, zalezu si pod peřinu s knížkou a čajem, venku prší a já jen tak odpočívám.. Mám strašně ráda tu atmosféru. A ještě lepší je, když maminka upeče koláč! Já taky peču, ale ten od maminky je prostě něco jiného! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...jako bych četla slova mé Kristýnky. Děkuji za ně...Přeji krásné podzimní dny plné pohody a klidu ...

      Vymazat
  6. Ahoj Věruško, krásné a dojemné povídání a skvělé fotky. Líbí se mi mísa po babičce:-) ta rostlina je měsíčnice, ale netuším, zda to je její oficiální jméno. Podzim moc ráda nemám, je mi nějak smutno, že pomalu končí rok. I když takový listnatý les plný barev a k tomu svítící sluníčko, má své kouzlo. Máte hezké dekorace a tak si asi také nějakou naaranžuji. Ahoj a hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zuzi, děkuji za Tvé hezké povídání, potěšilo mne. Podzimní dekorace miluji neb nic nestojí a přináší trilionovou radost :-) Krásný víkend.Věrka

      Vymazat
  7. Věruško, nádherné fotečky .... podzim miluju pro jeho barvy .... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...