Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pondělí 9. září 2013

... nedělní soví oběd ...

… vzpomínám na nedělní obědy svého dětství. Ty téměř vždy byly u babičky na samotě u lesa. Stará kuchyň ve staré chalupě celá voněla vším. Polévkou, která klokotala na kaborkách. Zeleniny ze zahrádky tam bylo více než domácích nudlí. Jak se říká, lžíce v ní stála. V papiňáku syčelo maso, které bylo jak jinak než z domácího chovu. Králík byl na deset způsobů po celý rok. Přesně jako ve filmu „Slunce, seno , jahody“ …zase králík ?!? A nebo slepice, která byla tzv. vynešená. Při prvních mrazech se pekla husa, kachna. V paměti nemám obědy v restauraci. Jako dítě jsem neměla ani tušení, že něco takového je J Mám ráda i obědy, když je v rodině oslavenec. Ten má u nás privilegium si přát k obědu cokoli a já to uvařím. Kristýnka jako malá vždy chtěla, šišky s mákem a držkovku, Honzík „žížek“ malá Carolinka si přeje na své narozeniny guláš.
Včera jsme byli na „sovím obědě“, se všemi našimi dětmi, kde nám hudrala za zády sova. Vedle v kleci na nás zíral nosál červený a do toho všeho nám kouzlilo nádhernou pohodovou náladu sluníčko. Více takových dnů v mém životě …

... nejkrásnější chvíle neděle - máme soví peříčko ...
... kouzelné oči, kouzelná chvíle, kouzelná neděle...
... nosál červený je stejně zvědavý , jako naše dcerka ...
... a co si dáme k pití? ...
... moji alchymisté ...
... mám ráda obědy venku. Při babím létě to je nádhera ...

... pro mne mimořádná fotka, neboť vyfotit  našeho syna je nadlidský výkon ... 
... neskutečný apetit ...
... budiž pochváleno babí léto a jeho hřejivé paprsky ...
... soví pírko je na čestném místě v kouzelné krabičce ...

...krásné babí léto všem ...

8 komentářů:

  1. Věruško, nádherné fotky .... není nad krásné společné chvilky z blízkými a rodinou .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, děkuji moc za milá slova. Krásné podzimní dny.Věrka

      Vymazat
  2. Věruško, miluji chvíle strávené se svou rodinou, není nic víc... A ještě k tomu moc moc miluji sovy, nádherné fotky nádherné rodiny.

    Krásné babí léto
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji, moc milý komentář. I já si myslím, že největší hodnotou jsou lidské vztahy. přeji Ti a Tvé nádherné rodině hezký podzim.Věrka

      Vymazat
  3. Moc pěkně napsané,vrátila jsi mě ve vzpomínkách do dětství k mojí babičce :-) neuvěřitelně skromná a hodná žena.a ta pec v kuchyni a i králíci mě nevadili.na jeden den bych to vrátila i déle.moc prima soví oběd.jo a našeho kluka taky fotím na tajnačku,je to totiž prý trapný a ten blog,no hrůza :-) Věrko krásný večer a pěkné dny :-) Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, děkuji za milý komentář, který mne též potěšil.Můj blog je o všem možném a hlavně o vzpomínání, rodině, životě. Tak třeba Ti přinesu příště nějakou milou vzpomínkovou chvilku. Budu se těšit. Věrka

      Vymazat
  4. jé, soví dáreček, to je nádhera:-)
    nosál je roztomilý, dceruška je přeci jen krásnější:-)
    pěkně jste si to užili, babička by měla z broučků určitě radost.. :-)
    pěkný večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za návštěvu a zanechaný komentář... potěšil mne... i já už mám to potěšení pozice babička :-)byť mám další dceru hodně malou. Teta a synovec si jsou tak moc blízcí( i věkově). Život někdy plánuje s větším humorem než my lidé :-) Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...