Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pátek 24. srpna 2018

Brouzdám přírodou ...




V posledních dnech, kdy ještě dolaďujeme detaily knihy Máma čisté jiskření,
 přišel na řadu

Mámin kalendář 2019 – každý den je dar.





Každý rok mého kalendáře je tematicky jiný a každý rok má stejné poselství.
Můj slib, který jsem dala tomu nahoře i sama sobě,
že budu velebit každý den na tomto světě, za druhou šanci na život.
Že budu světem sít slova o tom, že

„každý den je dar“

 







Proto každý rok vzniká pod mými rukami Mámin kalendář.
Za pár týdnů bude vydána kniha, závěrečná část trilogie Máma čisté jiskření.
 Proto jsem se rozhodla, že pro rok 2019, bude kalendář v duchu trilogie.

Tři obrázky v jednom





Brouzdám přírodou, tou největší lékárnou světa, 
jak pro tělo, tak i pro duši a optikou zaměřuji to, co moji duši hladí.

Pevně doufám a věřím, že pohladím i ty vaše.




Mějte božské dny

Věrka



28 komentářů:

  1. Věruško,
    pohladila jsi mě po duši tvými fotkami ♥
    Podobnou fotku s kopretinami mám na blogu z Beskyd také :-)
    Měj také božské dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ilonko, to jsem moc ráda. Jdu se podívat k Tobě. Opatrujte se. Věrka

      Vymazat
  2. Věruško, krásné fotky.U nás konečně prší a zase začali létat ptáčci po zahradě. Nasypali jsme jim do krmítek slunečnice a od rána zobou.Mějte celá rodinka krásné dny.😇Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, tady u nás se honí mraky..čekáme na první kapky...Děkuji za krásný komentář. Také přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  3. Věruško, krásné obrázky, které pohladí..... přeji, aby někdo hladil i Vás...…. z Jizerek krásné-dneska mokré-dny přeje babí Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Oli, děkuji za moc milý a příjemný komentář. U nás teprve déšť vyhlížíme. Říkám si, že jsem letošní léto ani nezapnula v autě stěrače...Opatrujte se a mějte se krásně. Věrka

      Vymazat
  4. Dneska mi není do zpěvu, drahé děvčátko a přesto mne tvé fotky nakoply, tak díky.... a víš proč děvčátko, je to hravé a přesto to má duši !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda,ze Te me fotky nakoply.Přeji,ať se stalo cokoliv,ať je lépe.Verka

      Vymazat
  5. Věri, ty fotky jsou dokonalost.Už po kolikáté je prohlížím...a ty kopretinové...TOP.
    A trilogie,geniální nápad,fakt,skvělé.
    Tak ať tě instinkt a optika nikdy nezklame 😉pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani ze srdce děkuji.jsem ráda,ze te me fotky potěšily.Mavam z Nebe.Verka

      Vymazat
  6. Umíš koukat. I psát o tom,co vidíš,co cítíš... Ivča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivco, děkuji.A přitom stačí tak málo,zastavit se.Přeji krásný víkend.Verka

      Vymazat
  7. Je to krásné pohlazení po duši.Je to ujištění, že každý den je dar! Bude moc hezký nový kalendář !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, děkuji za milé řádky. Přeji si,aby všechny,kdo ho budou mít,těšil po celý rok.hezký den.Verka

      Vymazat
  8. Dobrý den,na váš blog chodím pravidelně,ale nikdy nenapsala.Kazdý přispěvek je k zamyšlení,potěši i inspuruje.Krásné fotky a věřím,že kalendář bude úžasný.Každý den je dar ♥️přeji hezké dny Leona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leonko, děkuji za Vaše řádky,které me moc potěšily.Vždy,když mi někdo napíše,ze dnes komentuje poprvé,cítím skutečně hezký pocit.Za ten Vám moc děkuji a budu se těšit na další Vaše komentáře. Hezké dny.Verka

      Vymazat
  9. Věrko, krásné fotečky, které mi po trošku hektických dnech s vnoučátky přinesly zklidnění. Jejich odjezd mne rozesmutnil a Tvoje fotografie mi pohladily duši.
    Těším se jak na knihu, tak na kalendář. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc rada,ze jsem te potěšila.Ruzenko preji hezké dny.Verka

      Vymazat
  10. Krásné pohlazenívpo duši. Přeju hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  11. Věrko, krásné obrázky. Umíš se skvěle dívat a zachytit kouzlo okamžiku.
    Přeji příjemné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dášo, děkuji.Tvůj komentář me potěšil.Přeji hezké dny.Verka

      Vymazat
  12. Milá Věrko, Tvé fotky jsou vždy důkazem toho, že i ty zdánlivě nejobyčejnější věci mohou být tím největším pokladem. To, když tvoří umělkyně příroda. Krása je vše pro toho, kdo se umí dívat. Tak jako Ty. Šípky v té ledové nádheře září jako rubíny. Nebo kapky krve? Alena (modrý kvítek)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko, ze srdce děkuji. Když vidím tu krásu kolem,v lese,na loukách,v polích,musím ji zachytit.Vždy se snažím do fotky vložit kus mého pocitu.ty šípky ve me evokovaly RADOST uprostřed mraziveho dnu. Život,který nespálí ani mráz.
      Krasne dny.Verka

      Vymazat
  13. To jsou táááák krasné fotky!
    Přeji mnoho úspěchů a ať se daří. Romana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Romčo,moc děkuji.Do teď jsem opravovala texty v kalendáři.Tak jsem si v duchu říkala,jak se i ty pranostiky postupem klimatických změn mění.
      Přeji hezké dny.Věrka

      Vymazat
  14. Milá Věrko, kdo umí.. ten vidí, krásy všedních dní a Ty vidět umíš... těšíš sebe i náš všechny okolo... a to je dobře
    Hezké dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jituš, ze srdce děkuji za nádherný komentář. Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...