Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

úterý 7. srpna 2018

Pírko ...




Minulý týden, byl to čtvrtek 2.srpna, jela jsem s Kačkou na písák.
Oknem mi do auta vletělo pírko. Velké, holubí pírko. Carolinka ho zachytila a obě jsme žasly, jaký, že to zázrak…
Sneslo se přímo na nás, za jízdy, z nebe.
Bylo to znamení…
Kde je peří, jsou i andělé…




Jakoby mi samo nebe říkalo, že stojí při mně…
Abych si některé zprávy a informace vůbec nezabírala. 
Abych nezapomínala na mé motto, každý den je dar …
A nenechala si jej nikým a ničím vzít…





Abych konečně pochopila, že některé věci prostě změnit nemohu a že jiné naopak jsou jen v mých rukou.
Abych konečně pochopila, že lidé jsou jako tvary. Obrousit hrany můžeme, ale tvar nezměníme. Kruh zůstane kruhem a čtverec čtvercem…
Abych dokázala naslouchat vnitřnímu hlasu a vnímala, co mi osud mezi řádky vypráví…




To pírko i mnohé odneslo…
Dnes už vím co …
Ponechala jsem si ho. Jako znamení, že na světě se neděje nic jen tak…
... a že vždy máme naslouchat hlasu svého srdce.
Přináší ty nejsprávnější odpovědi ...



Krásné dny 
Věrka

16 komentářů:

  1. Věrunko..čtu řádky Tvé..víc však mezi nimi..
    Mysl zavedla mě sem..jako kdybych slyšela volání..
    ..vím..
    Ano..některé věci zkrátka nepřetvoříme..ač naše snaha je bezmezná..nelze se nad touto marností bez výsledku trápit..
    ..sílu a energii svou šetři pro dětské srdce vedle Tebe!!
    Nezapomínej ale na sebe!
    Cokoliv chceš udělat,udělej..život je o rozhodnutích..
    ..srdce Ti napoví..duše postupem času odpoví..zda to tak bylo správné..
    ..čtu mezi řádky a vím..
    Jana z...❤ ..však víš..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko z chaloupky mezi kopci, děkuji. Ano většina toho je ukryta mezi řádky. Přijde čas a napíši to bez schovávaček. Jenže dnes není ten pravý čas ...Všechno v životě má svůj pravý čas. Také věřím, že toho, koho se řádky týkají, to nyní čte.
      Opatruj se,Janičko.

      Vymazat
  2. Věrko, ať pírko k vám přinese radost a štěstí! Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zuzi, věřím v to. Už je na čase...Otvírám mu dveře i všechna okna...
      Věrka

      Vymazat
  3. Já to mám tak, že abych v životě vnímala všechna ta pírka, musela jsem dozrát, dospět, prožít bolest, prožít lásky. Dříve bych ho přešla, dnes bych i přes plot skočila ...přeji kouzelné dny, užívejte léta plnými doušky a hlavně, aby ta pírka nikdy neztratila svou magickou moc, od srdce přeje Simona.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Simi, děkuji za milé a pravdivé řádky. Mám to taky tak. Nelze to mít nikomu a ničemu za zlé, když to nevnímá. Protože i já měla období, kdy to bylo prostě "jen" pírko...Dnes to vidím a vnímám úplně jinak. To je život...Přeji také jen samé prima dny plná krásných okamžiků. Věrka

      Vymazat
  4. Věrko a Simonko, souhlasím s vámi. Člověk tím, jak mu život "nakopal", jak říkám já, začne spoustu věcí jinak vnímat a hlavně začne si vážit i těch napohled obyčejných věcí. Ať Ti holubí pírko přinese štěstí a hlavně klid. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, pod toto se podepisuji. Souhlas. Přeji pěkné letní dny. Věrka

      Vymazat
  5. Některé věci nezměníme,ale můžeme změnit svůj pohled na ně... poslední dobou mi, Věruško,většina tvých příspěvků vhání slzy do očí... Ivča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivčo, mluvíš mi z duše. Vždy záleží na úhlu pohledu...na nás samotných, jak k dané situaci přistoupíme. Jinak, věřím i Tvé poslední větě, protože mě samotné spousta věci přijde na slzu. Někdy na tu plnou štěstí, jindy na tu bolavou. Mělo by to být v životě v rovnováze...Pá Věrka

      Vymazat
  6. Milá Věruško, ty dokážeš vše co se ti v životě přihodí tak mile a krásně popsat.... To až srdíčko zaplesá a člověk se zamyslí. Jsi hodně propojena s příběhy holubů. V tvých knihách je o nich zmínka. Holubí pírko i v pohádkách dovede zázraky. Přeji ze srdce, aby tato pohádka se stala skutkem a dopomohla ti ke zdárnému vyřešení všeho co si přeješ. babi Jířa

    OdpovědětVymazat
  7. Milá babi Jiro,hodně přemýšlím o všem. Kruh se jednou uzavře.a v tuto chvíli vím jedno,nechci prožívat chvíle trápení.bylo uz jich tolik. Za Tvé řádky děkuji.Děkuji za všechny řádky , které jsem v posledních dnech četla.Myslím,ze skrze ne dostávám ty nejdůležitější odpovědi. Mavam z Nebe.Verka

    OdpovědětVymazat
  8. Poselství z nebes...
    Mějte se krásně, nebesky.
    Romana

    OdpovědětVymazat
  9. Věřím... Posílám pozdraveni z Nebe.Verka

    OdpovědětVymazat
  10. Věrko, ani jsem netušila, že kde je peří, jsou i andělé, ale dává to smysl. Včera jsem jedno objevila na balkoně, při mytí oken. Schovám si ho a Tobě přeji, ať tvé andělské pírko vás s Carolinkou stále ochraňuje.
    Hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dášo moc děkuji a Tobě přeji totéž. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...