Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

úterý 21. srpna 2018

Komentáře ...



Dnes na téma komentáře.




Asi jste si povšimli, ti, co mi píší komentáře, že od nedávna používám na tomto blogu moderování komentářů. 
Tzn. každý komentář, který mi přijde, je zveřejněn, až po přečtení. A to z prostého důvodu.




Tento blog už něco pamatuje. A také pamatuje komentáře anonymní, které měly za cíl jen jedno. 
A pak … ta nekonečná diskuze… Ať se to týkalo borůvek v koláči, překlepů nebo krásného gesta, kdy nás pustila ostraha k hrobu Rabiho Löwa …




A jsem bytostně přesvědčena, že toto zná nejedna blogerka. 
Také zná ten pocit, kdy po takovém komentáři prožívala dilema, zda blog nadále psát?
 I mně se to stalo a nejednou… Ale vždy převážilo to dobré a pozitivní.





Osud mi do cesty přivál  člověka, který mě mnohé naučil v IT sféře.
  Proč to píši? Neboť právě tento kamarád mi řekl historickou větu, když mě učil, jak by se dal rozpoznat anonymní pisatel. Jak lze zjistit jeho IP adresu, lokalizaci atp.


„ … a proč takto složitě? Tak ten komentář prostě a obyčejně vymaž. Vždyť i domů na návštěvu si nepozveš nikoho v zablácených holínkách, až do obýváku, aby Ti to doma jen zadělal…S virtuálním prostorem to je úplně stejné…“


O této odpovědi jsem dlouze uvažovala a nakonec jsem zvolila jiné řešení.

Moderování komentářů.




Rozhodla jsem se před nedávnem, že změním více věcí v mém životě. 
Naslouchám řeči osudu a ať si „anonymové“ myslí cokoliv, tento prostor, který moc ráda tvořím pro vás, je prostě můj. 
Stejně, jako je náš obývák a nezveme si do něho návštěvu v zablácených botách.




Úplně pro všechny je uvedena na pravé straně mého blogu emailová adresa, kam mi může kdokoliv, napsat. Odpovídám všem. 
Nebo můžete použít i funkci vzkazu skrze kontaktní formulář. Dostávám tímto způsobem spousty dotazů. 
Komunikace takto funguje absolutně bez problémů a v pohodě.
Dokonce několik kamarádek mi takto pravidelně posílá komentáře či reakce na příspěvek.

Na některé dotazy se skrze prostor i lépe takto odpovídá.



Jenže pokud anonym se za vymyšlené jméno jen schová, těžko napíše ze své emailové adresy. Ano, pak je to skutečně anonym, který má cíl jenom jeden a ten právě chci tímto způsobem odstranit. Protože, abych zakázala vkládat komentáře anonymům, to neudělám, neboť anonymů mám mezi kamarádkami tolik a báječných…že by mi to přišlo skutečně líto.




Skrze tento blog vzniklo tolik přátelství, že jsem neskonala ráda a vděčná, že tento virtuální prostor existuje.

Vždy jsem říkala, že to, co mě baví, to ráda dělám. 
Ráda fotím, píši, prožívám přátelství. Sdílím své radosti i starosti. Sdílím nejen kus života, ale i kus sebe… A pořád ráda. Možná přijde den, kdy tento prostor dojde cíle…možná ano…možná ne…Ale jedno vím, už nyní. Nerada bych, aby se tak stalo skrze anonyma, který se schovává za jméno, které mu nenáleží a jeho IP adresa je pořád stejná…




Tento prostor se snažím, aby byl prostorem ze života. 

To, co nabízí, nese, přináší i odnáší…Ať jsou to chvíle dobré i zlé…ale vždy skutečné…

Aby tento prostor byl prostorem příjemným, protože i přes překážky, které život nabízí se domnívám, že to lepší, příjemnější a pozitivnější bychom měli tvořit. 

Opaků je na světě bohužel ažaž …

ZDE je to řečeno na plná ústa, ale já říkám souhlas.



A když zmiňuji dobré zprávy, ještě jednu tu dnes pro vás mám…




Mějte krásné dny

Věrka



34 komentářů:

  1. Věri, přesně jak píšeš, tohle je tvůj byt, tvůj prostor.Jen ty se můžeš rozhodnout, která návštěva je pro tebe milá.Přeji ti, abys měla co nejvíce vítaných návštěv a nám všem tu bylo jen hezky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, děkuji za Tvé řádky. Jsem za ně moc ráda. Byla jsi nejednou svědkem mých slz a jindy rozčílení ...skrze tento , řekla bych, nešvar. Děkuji za Tvé virtuální přátelství, které se proměnilo v reálné. Opatruj se. Věrka

      Vymazat
  2. Zdravím Věruško, rády sem chodíme na návštěvy!!!Děláte správně!!!
    Na knihu se moc těším!!
    Krásné dny !!!!
    Danka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Danko, moc děkuji za komentář a za pochopení. I já se těším na den D. Původně jsem si přála, aby kniha vyšla právě dnes, 21.8.2018, ale ne všechny přání a sny se vyplní. Dnes už vím i proč a je to moc dobře. Hezký den. Věrka

      Vymazat
  3. Věru,
    máš naprostou pravdu, je to tvůj prostor, tvoje hájenství. Kdo do něj chce vstoupit v hezkém, nechť vstoupí. Jinému zůstanou dveře zavřeny. Dáváš hodně energie, radosti, povzbuzení. Jsi silná, ale na druhou stranu s sebou empatie a srdečnost nese i to, že je člověk na určité rovině i velmi křehký.
    A proto, dělej vše, co tě baví, rozdávej radost a usmívej se na svět. Ať k tobě na blog zavítá ten, kdo má.
    Krásné dny
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Katko, děkuji moc za pochopení a sdílení.Člověk prostě k některým závěrům či rozhodnutím musí dozrát. Moje kamarádka mi nedávno říkala, (tímto Tě Alenko zdravím), že když se rozhodneme správně, cítíme dobrý pocit. Mnohdy až úlevu. Jindy radost. Prostě dobrý pocit.
      Tak to se v tomto případě stalo.
      A pokud má "někdo" názor, že se blog stane babincem nebo snad sluníčkovým blogem, pak říkám, že nikoli. Bude prostorem, kde nebude létat negativní energie.
      Krásné dny i Tobě. Věrka

      Vymazat
  4. Mate pravdu,ať se Vám daří.Hezké dny.JP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jiřinko, ze srdce děkuji i Vám. Opatrujte se. Věrka

      Vymazat
  5. I já souhlasím s tím, jak jsi se rozhodla.
    Nechápu ty, kteří navštěvují různé blogy za účelem psát tam nechutnosti.
    Když se mi někde nelíbí, tak tam podruhé už nevlezu.
    Je to přeci jako návštěva....buď k někomu jdu ráda, nebo tam nejdu..
    hezké dny Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jitko, jsem téhož názoru, děkuji. Několikrát jsem se vyjadřovala k tomu, co si o tom, resp. o takových "rýpavých" komentářích,myslím a přišel den D a já se rozhodla to vyřešit jinak.
      Dokonce jdu i do rizika :-), že tito "anonymové" sem přestanou chodit. Neboť jim zřejmě neposkytnu uspokojení...Vůbec mě to netrápí.
      Přeji hezké dny. Věrka

      Vymazat
  6. I já souhlasím s tvým rozhodnutím. A pořád k Tobě budu ráda chodit, pro krásné fotografie, krásná slova i pro dny, kdy Ti třeba nebude nejlíp a budu se snažit naslouchat a pomoci. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko,to mě moc těší. Přeji Krásné dny a děkuj moc. Věrka

      Vymazat
  7. Delas dobre Vero, proc si k sobe nechavat pripoustet negativni energii. Mej se krasne a vzpominam na ten uzasnej kousek zeme (...tam kde se dotyka nebe)☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jituš, moc děkuji za Tvé řádky. A těšíme se na vás zase u nás v Nebi. Pozdravuji Jardu. Věrka

      Vymazat
  8. Věrko, to děláte dobře. A kniha vychází na mé 60. narozeniny. Ať se jí ve světě daří. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jaruško, vidíte, další důvod, proč kniha vychází 1.října. Nádherný důvod. Děkuji za milé přání. Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  9. Milá Věrko, ani pavoučí síť, která je dnes na Tvé první fotografii, neunese všechno, byť je její vlákno silné. I ona má dvě strany. Třpytí se v ní kapky rosy, ale i umírají ti, kteří se do ní chytí. Stačí málo a protrhne se. Ve všem je dobro a zlo. Ale proč nechtít vidět hlavně to hezké, co nás naplňuje pozitivnem? Co přináší radost. O tom je Tvůj blog, ukazovat cestu. Krásy života, a i v tom smutném povzbudit, najít řešení. Ti, co to nechápou nebo nechtějí, ať žijí podle svého, ale neničí to hezké ostatním. Dobře děláš a já Ti v tom moc fandím. Alena(modrý kvítek)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko, napsala jsi mi to perem lehkým, jako pavučina. Myšlenkou silnou a pravdivou. Smekám před Tvým vyjádřením. Je v něm obsaženo tolik.
      Přeji krásné dny
      Věrka

      Vymazat
  10. Milá Věruško. Jednou jsem někde četla větu. " Neobklopuj se lidmi, se kterými ztrácíš čas, obklopuj se lidmi, se kterými ztrácíš pojem o čase". Od jisté doby také třídím na ty, které zvu a na ty co nezvu. Děláš dobře.....ohromně to osvobozuje. Přeji ti, aby tvojí cestu křižovali jen ti dobří, tebou vyvolení. Tady u tebe je moc dobře. Pokud budu i já ta vyvolená, bude to pro mě veliká čest, Měj se moc krásně. babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, děkuji za krásná slova, za nádherný citát, který si určitě zapamatuji. Obsahuje tolik moudra. Díky. Jsi jedna z těch úžasných anonymních komentujících, které mám srdečně ráda. Na Tvé slova se vždy těším. Nejen zde na blogu, ale i v emailu a nebo v telefonu.
      Musím také říci, že 99% komentářů se vždy objeví na blogu.
      Děkuji za Tvá slova a přízeň. Zdravím všechny u vás. Věrka

      Vymazat
    2. Milá Věrko, plně souhlasím s Tvým rozhodnutím. Život je moc krátký na to, abychom se obklopovali lidmi, kteří nám škodí. Tito lidé si neumí zamést před vlastním prahem (doslova i obrazně) a smysl života spatřují v tom, že ubližují druhým. Já se ráda na Tvůj blog vracím a vracet budu- pro ta slova, zamyšlení i fotky, které zde najdu. Přeji hezké prázdniny a pohodu v Nebi. Romana

      Vymazat
    3. Milá Romčo, moc děkuji za Tvá slova. A vůbec všem, za pochopení.
      Budu se snažit vám všem dělat hezké chvíle, příjemný prostor. Také Ti přeji hezké letní dny.
      Věrka

      Vymazat
  11. To je jako s televizí...když se mi to nelíbí, tak na to nekoukám a vypnu to, ale někdo musí stále něco komentovat. Tak si do toho Věrko nenechej kecat:-)))Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už nenechám.Děkuji za komentář a přeji Evi hezký den.Verka

      Vymazat
  12. Mila Verko, dekuji za moznost navstivit tvuj "obyvak". A souhlasim, ze neni duvod otevirat dvere tem, kteri chteji jen poradne nadupat. Mej se krasne a opatruj se. Romana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Romanko, děkuji za pochopení. Ráda Tě zde, v tomto prostoru, opět uvítám. Přeji krásné letní dny. Věrka

      Vymazat
  13. Věrko, musím jen souhlasit. Anonymní pisatele, co dokáží jen kazit den a nedokáží se podepsat, nestojí za to ani číst. Tak proč je sem pouštět, přesně jako návštěvy, domů si zveme jen ty příjemné, milé. Ráda si u Tebe čtu komentáře i jiných pisatelek a i jiný názor na věc se dá napsat slušně. Takže Tvé rozhodnutí, moderovat komentáře, chápu.
    Přeji příjemný večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dášo, děkuji. Jsem moc ráda, že se mé rozhodnutí shledalo s pochopením. Ono se často jednalo i o komentáře, které byly i tzv. na tělo. Pro tento druh komentářů je zde , jak jsem již uvedla, i jiná možnost komunikace. Email, kontaktní formulář.
      Velmi ráda čtu Tvé komentáře Dášo. Přeji hezké dny. Věrka

      Vymazat
  14. Věruško, dobře děláš. Stačí ti negativní lidé,se kterými se musíš setkávat při boji s větrnými mlýny,proč by sis je měla pouštět na místo,kde jdeš na trh se svými emocemi? Ivča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivco, děkuji.Říkám si,ze jsem to měla udělat uz davno.Věřím,ze je to dobré rozhodnutí.Přeji hezké dny.Verka

      Vymazat
  15. Moc hezky a od srdce napsáno paní Věrko. Gratuljui k vydání knihy a přeji pohodové tvoření ve všech sférách. Zdraví přiměřené a hlavně radoststné chvilky s rodinou.

    OdpovědětVymazat
  16. Mluvíš mi z duše, Věrko. Hezky jsi své důvody sepsala. Bohužel je dnes velká část společnosti nastavena hrubě a mnozí se vyžívají v rozdmýchávání zla a nenávisti i tímto ubohým způsobem za rouškou anonymity. Není se čemu divit, mají velkou podporu v obraze ze stran vysoké politiky a vedení našeho státu a cítí se na koni. Ale stále je naštěstí více těch "láskařů a sluníčkářů", což se z úst oné menšiny stalo téměř urážkou.
    Takže jen více světla a ♥ otevřená.
    pa, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Monco,z duše mi hovořis. Vnímám to naprosto stejně. Také mám však pocit,ze tech,co zastávají a žijí skutečné hodnoty,začíná být konečně vidět vic nez dosud.takže dobrá zpráva. Nestydět se hovořit o dobru a lásce,je správná volba.mavam z Nebe na Kopecek.Verka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...