Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

neděle 10. srpna 2014

...jak umýt duši? ...

... terapie pro duši ...
 ... ořezala jsem si tužku, vzala papír a začala psát, čím vším během jednoho dne jsem.
Jako očistnou terapii to doporučuji všem. Papír se začal plnit slovy ... máma na plný úvazek (Carolinka nechodí do školky) tudíž i učitelka... vychovatelka... kuchařka (denně vařím obědy a mnohdy i teplé večeře) ... uklízečka (uklízet neumí u nás snad nikdo) ... zahradnice ... ošetřovatelka naší fauny (psa a slípek)... sekretářka, pravá i levá ruka mého muže ve firmě... tudíž i operátorka ...spojovatelka...nákupčí ... ekonomka...poradkyně ... a také pátračka, pořád někdo něco hledá...klíče, brýle, hagusy, lepidlo polyuretanové, svěrky, manuály všeho druhu,  letovací pistoly, klíč číslo 8 ... a také jsem žena ... a také babička ... a naslouchatelka ...a vypravěčka ...a těšitelka ...a řešitelka problémů všeho druhu  a po večerech spisovatelka...po odpoledních malířka a tvořilka ... a taky švadlena, když zbývá čas J, ráda spíchnu malé Kačce šatičky nebo závěsky do chaloupky ... a také hlídačka, sleduji jak se Kačka potápí v bazénu, od této činnosti nelze odejít ... a v neposlední řadě blogerka a fotografka ... a celé to podtrhnu a sečtu a vychází mi - milovnice života, co nezná nudu...a vším jsem moc ráda ...

... jemně se dotýkat ... jeden druhého ... krása...

... kolik odstínů zeleně má obyčejná louka ? ...


...jenže znáte to... někdy přijde den a všeho čím jste ráda, máte dost ...a co s tím? Mám pro vás jednoduchý recept, který nic nestojí a dokonale funguje. Jak umýt duši? Procházkou do přírody... jen tak... vnímat jen hlas cvrčků ... vnímat teplý vítr ve vlasech... vůni louky...všechny barvy světa...

... cesta do přírody...cesta za klidem a pohodou ...

... mamí, tohle je šnečí maminka a její miminko ... a tady zase pláče kvítek ...

... vzala jsem s sebou foťák a malou Carolinku...šly jsme po cestě a já ji vyprávěla, jak jsem jako malá chodívala do lesa na špacír se starou, drobnou a na výsost skromnou babičkou...co měla drobounké ruce samou vrásku...od práce a od života....
... a dnes jsem velká máma, vlastně taky babička a moc ráda na ty chvíle vzpomínám...a až jednou vyrosteš Carolinko, třeba si vybavíš tuto cestu, co vede k louce ...do klidu a pohody ... tam, kde lze umýt duši ...
... když louka čaruje... den je jak vymalovaný ...

... motýlí kamarádi ...

...seděly jsme asi čtvrt hodiny ve vysoké trávě a číhaly na motýli. „mamíí foť to, už roztahuje křidélka...no to je krása... a podívej bělásek u něho....vidíš jací jsou kamarádi... pozorují naše stíny...hýbou se stejně... myslí jeden na druhého ... jsou to opravdový kamarádi .... to je krása maminko...“
...letní pavučiny ...

... doteky... babí léto v prstech  ... a tu včelka vletu... a tam za stromy jde zase slunce spát ...

...a já si v té duševní očistě uvědomila, jak moc jsou naše činy, gesta, kroky a slova důležitá...nejen pro nás samotné, ale pro naše blízké ...pro naše děti ... jakoby z nás pily...a obsah, který je v nás je zákonitě v nich ... jsme spojené nádoby ...
... kus louky doma ...

... a dnes je den Svatého Vavřince, budou padat hvězdy (slzy Sv.Vavřince) a já se už moc těším, jak je budeme s mým mužem a Carolinkou  na terase pozorovat ...tiše si do noci šeptat a přát tajná přání ...
... jak pranostika praví : Jak Vavřinec navaří, tak se podzim zadaří. A protože dnes Sv.Vavřinec navařil vážně dobře, věřím, že i podzimní dny budou krásné ... věřím na krásné dny ... a ze srdce vám všem je přeji 

s láskou vaše milovnice (mn.č.) života
Věrka & Carolinka

18 komentářů:

  1. Věruško,
    nespím (asi je to tím dnešním Měsícem!). Krásně popisuješ vše, čím a kým jsi. Ano,
    i já někdy pociťuji nesnesitelnou únavu a vyčerpanost.Přeji hodně sil, budeš jich ještě hodně potřebovat. Dobrou noc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pavli, ani já nespím, stahuji fotky dnešního dne a cítím na duši blaženost. Vidím na obrázcích šťastnou Carolinku jak se potápí (je to hastrmanka). Padajících hvězdiček se nedočkala, usnula únavou z plavání ...ale i tak jich je na nebi dnes málo. Měsíc jsem fotila, byl obrovský, prý takový jaký je dnes bude cca za 20 let . Tolik otázek mě při tom napadá...co bude za 20 let ... Přeji krásné sny a nějakou padající hvězdu a krásné přání...Věrka

      Vymazat
  2. Krasne jsi to napsala ,prochazky v prirode take miluji kdyz hreje slunicko a clovek ma pocit ze je krasne zit na tomto svete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já moc děkuji za Tvůj pozitivní komentář.Krásný týden .Věrka

      Vymazat
  3. Věrko, krásné počteníčko k ranní kávě. Venku doslova leje, ale mně den začíná nádherně! Děkuji, krásné dny. Lidka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lidko, tak to jsem moc ráda, že jsem Ti udělala hezkou chvíli. Moře takových po celý týden.Věrka

      Vymazat
  4. Taky jsme večer fotili měsíc, a díky němu byla tak jasná obloha, že hvězdy nebyly vidět. Teď nás ještě neleje, i když po ránu trošku zapršelo, a byla nádherná duha. Váš příspěvek se nádherně četl, spousta inspirace do dalšího týdne, díky moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahá, tak proto nebylo vidět hvězd...díky za informaci..a já pořád brázdila nebe zrakem, abych zahlédla padající hvězdičku ...marně...Krásný hvězdný týden...Věrka

      Vymazat
  5. Věrunko, taky jsme včera pozorovali měsíc, hvězdy jsem neviděla, šila jsem, jen jsem vyběhla na ten měsíc.
    přeji krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko, děkuji za milý komentář. Myslím, že dnes uvidíme na nebi stejný nic jako včera. Tak moc jsem se na slzy Sv.Vavřince těšila. Ale prý to období trvá cca týden, tak snad se vyjasní a my uvidíme padat k zemi hvězdu. Krásný týden.Věrka

      Vymazat
  6. Věrko, opět krásné počtení. Díky za připomenutí jak jednoduché je umýt duši a hlavně když jdeš s někým s kým je jeden moc rád....Prosím tě, ty fotečky jak máš poskládané jak já říkám do pohlednice :o)) jak na to??? Díky. Mějte se holky krásně.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za Tvá slova. Písni mi na email : vera.si@seznam.cz Krásný večer. Věrka

      Vymazat
  7. Po tomto příspěvku bych si měla jít umýt duši co nejdřív...přírodu miluju, jen nějak nenacházím tu pravou chvíli vyrazit a ještě s někým milým, blízkým...stále se potácíme v nemocech, třeba bude právě toto ten pravý lék, velké díky!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...přeji brzké uzdravení a brzkou cestu do přírody a to ruku v ruce s blízkou bytostí...Věrka

      Vymazat
  8. Věruško to je nádherné zamyšlení. Poslední dobou bych se do toho lesa asi měla odstěhovat. :-) Lítám mezi stavy maximální spokojeností s tím jak naplněný mám život a tím jak nic nestíhám a jestli bych se na spoustu věcí neměla vykašlat. Ale když mi potom doma pochválí domácí marmeládu a jídlo, tak mě to zase nakopne a já si řeknu, že ta snaha stojí za to. Měj se moc a moc krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leničko, tolik rozumím tomu co píšeš...ale víš co je fajn? Že si to uvědomujeme a umíme se nasměrovat, vždy v pravou chvíli...Krásné dny...Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...