Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

středa 6. srpna 2014

...kniha...jak dál? ...


 ... dnes jsem při otevření emailu plakala...dojetím...zvláštní pocit se ve mně rozlil ...takové teplo na srdci, co se rozlévá po celé hrudi... a slzy se lnou z očí a moje malá dcerka stále vedle mne a ptala se „proč pláčeš maminko?“

 „ Kačenko a byla bys ráda, kdybych vydala knihu?“
„ano ... a ty bys mi ji četla...a až bych vyrostla, četla bych ji svým dětem...a až by moje holčičky vyrostly, četly by ji zase svým malým dětem...“
„a kam by sis tu knížku dala?“
„...no přeci do mé knížkárny ... a byla by tam navždy“

...a já Ti do ní Kačenko napíši věnování ... Pro mé největší sluníčko na světě, které svítí i když to opravdové je za mraky ... a ty až vyrosteš a budeš velká , pohladíš si ty řádky a ucítíš z nich to sluníčkovské teplo plné lásky  ...
... kniha srdcem psaná ...

 ...a co mne tak dojalo? Ano, konečně mi svitla malinká jiskra naděje. Dostala jsem email od člověka (z literárního sdružení), který je ochoten mi alespoň poradit s mojí knihou, kterou píši, jak řádky z ní  dostat na světlo světa...alespoň se o to pokusí... každá snaha se cení ...a já za ní říkám velké díky ...
... znamení přímo z nebe ...
 ... do vánoc musí být na světě ...vloni, když jsme procházeli nelehkou životní situací...dala jsem pod stromeček svému muži malou ceduličku se slovy „miluji Tě ... a povím to klidně celému světu...napíši o tom i knihu..o lásce, kráse a hezkých dní ...o dnech zalitých sluncem...o dnech dávno minulých...o cestě do minulosti...“ tak za rok...A já jsem člověk, který rád plní sny i svá slova... a nedělá si ze své pusy jak já říkám větrák ... a tak píši ... plním řádky ... myšlenky vypouštím ven ... baví mne to...dělám to s láskou ...


... a pokud je mezi čtenáři tohoto blogu člověk, který ví a může mi pomoci na světlo světa s mými řádky, které tu jsou jen a jen pro potěchu lidského ducha...pro radost...pro pocit klidu a pohody...pro nic víc...pro obyčejnou chvíli obyčejného dne ... kterých je v tomto uspěchaném světě tak málo ... tak předem děkuji za jeho vstřícné gesto podání pomocné ruky...
... všechno k nám přichází z nějakého důvodu ... mnohdy dokonce přiletí ...

...vlastně má kniha vznikla i skrze tento blog...skrze „anonymní“ čtenářku, která mne hezky upozorňovala na to, že bych své myšlenky měla sepsat v knihu...nejprve jsem se pousmála ( a potěšilo mě to) ...když přišel onen komentář podruhé a záhy se přidávaly i druzí...zamyslela jsem se... a začala psát... a tak budiž veleben blog...všichni, kdo do něho zavítají...kdo mne inspirují...pohladí na duši...na srdci... děkuji vám všem ...
... MÁMA ...

... a když jsem dnes odpoledne  fotila na zahradě pro tento příspěvek... z nebe se sneslo holubí pírko. Jako vystřižené z pasáže z filmu Forrest Gump. Vložila jsem jej do knihy...taktéž...
Tak jako vkládám čtyřlístky, pro potěchu oka i ducha...holubí pírko je třeba šťastným znamením v mém konání ...v mých dotazech... v tomto příspěvku...


... a já toto pírko beru a chápu jako dobré znamení mých drahých holubů, kteří mě již léta provází životem. Dvou holubů, kteří se mi vždy ukáží, jako dobré znamení...seděli na římse okna, když se narodila Carolinka...proletěli nad našimi hlavami  před gymnáziem, když jsem syna vezla k maturitě... vrkají vždy na protějším domě v jakékoliv ročním období, jako moje morální vzpruha a podpora. A já vím, že nic není náhoda...ani pírko, která se dnes sneslo na knihu ...

děkuji všem lidem dobré vůle
Věrka

47 komentářů:

  1. Dobry vecer Verusko.Strasne moc se na Vasi knizku tesim. Uz vim co si preju pod stromecek. Hodne stesti - Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko, tak to jste mne moc svým přáním potěšila. Budu na Vás pamatovat :-) Krásný večer. Věrka

      Vymazat
  2. Milá Věrko, vím a pár měsíců už držím palce. Mám totiž dávno jasno, co budu brzy číst.
    Už dlouho jsi mi nenechala vzkaz, tak jsem si vždycky říkala, že určitě píšeš...
    Hodně štěstí. Lidka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lidko, je tomu skutečně tak...jak mám chvilku volnou a že jich moc nemám, tak píši. Ono to je vidět a znát i na intenzitě mých příspěvků, která se velmi snížila. Ale snad mi to moji čtenáři zde na blogu prominou. A nejhorší je, že když mám čas, tak nemám mnohdy slinu, jak já říkám. Musím mít tzv. slinu, aby mi to psalo samo. Proto už jsem si udělala i poznámkovník, kam si píši útržky, myšlenky a pak to lepím k sobě:-) Musím psát prostě od srdce, jinak raději zavařuji. Určitě se polepším k návštěvám a komentářům na blocích mých kamarádek :-) Krásný večer. Věrka

      Vymazat
    2. Ne, ne, to vůbec nebylo myšleno ve zlém, jen už jsi mi chyběla. Pa a dobrou noc. L.

      Vymazat
    3. :-) rozumím....už jsem horem pádem běžela k Tobě omrknout sbírku motýlů ...parádní... Krásné sny...Věrka

      Vymazat
  3. Ahoj Věrka, prvé čo ma napadlo je, že ja ti pomôžem tak, že sa za teba budem modliť...každý deň večer a vytrvalo...tak, ako sa modlím za moje deti a vnúčatá...nech máš dobrú slinu pri písaní a šikovnú a pevnú ruku !!!! Píšeš krásne....Myslíš, že knižka sa bude dať zohnať i na Slovensku?
    Pozdravujem...
    Marta♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, děkuji z celého srdce za Tvé řádky a za jejich obsah. Potěšila jsi mě, velmi. A já Ti za to moc a moc děkuji. Věřím, že až kniha bude na světě, tu novinu připíchnu zcela jistě na blog a zájemcům ji pošlu i s osobním věnováním. Teď mě však čeká část na té cestě za ní nejtěžší. Najít cestu a způsob k vydání. Určitě budu na Tebe pamatovat. Krásné dny ...Věrka

      Vymazat
  4. Moje milá Věruško,
    držím palce, aby vše s nakladatelstvím klaplo a Máma vyprodávala knihkupectví.
    Jsi dobrá♥
    pa a mějte se všichni moc fajn, Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Mončo, moc děkuji za slova podpory...jsou tak důležitá...pro mne jsou jako solí v pokrmu ... Posílám moře pozdravení na Kopeček...Věrka

      Vymazat
  5. Dobrý den Věrko,
    i já budu moc držet palečky, aby vše dobře dopadlo a pod spoustou stromečků byla letos vaše kniha. Přeji hodně sil, trpělivosti a spoustu spokojených čtenářů, ke kterým budu jistě patřit i já. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jitko, moc děkuji za nádherný komentář...tolik pozitivní síly mi dávají a já je moc ráda čtu a jsem tuze motivována. A pak večer, pozdě do noci, mnohdy i do ranních hodin píši a taky deletuji...ale pro takovéto komentáře, moc ráda...Děkuji.Věrka

      Vymazat
  6. Milá Věrko, budu moc držet pěsti, aby se to povedlo. Při čteních tvých řádků mě napadá, jak krásně umíš sepsat své pocity. Ne obyčejně, ale tak snově :-) Takže ať se dílo daří, myšlenky ať tě neopouští! Krásný den! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Radko, moc děkuji za slova zahalena v hábitu snu :-) Krásné letní dny...Věrka

      Vymazat
  7. Vierka drzim palce!! aj na nohach...aj na lapkach nasich maciek :) biele pierko z neba je velke znamenie....a hlavne prinasa stastie, tak sa ho chyt a nepusti ho :), pa zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zuzanko, tolik nádherného pocitu vyzařuje z Tvého komentáře. Budu si to pamatovat...děkuji...přeji krásné letní dny pro Tebe i Tvé kočičky...Věrka

      Vymazat
  8. Každý má nějaký dar, a Ty jsi obdařena hraním s písmenky, slovy... Přeji, ať máš vždy plno nápadů a hodně poskakujících písmenek :o) I Já si Mámu ráda přečtu! Hezký den, Štěpka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Štěpko, napsala jsi to moc hezky...a já Ti za ta písmenka tuze děkuji....moc mne potěšila...Věrka

      Vymazat
  9. Moje milá,
    tak přeci jen se dočkáme. Moc se těším, až Tvoji knihu otevřu a začtu se do řádků, co budou vypovídat příběh jedné ženy, mě moc známé a drahé, přesto, že jsme se vlastně nikdy neviděly.
    Moc držím palce, ať se daří a věř, že to pírko bylo znamení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pavli, děkuji....tak dlouho si píšeme, ač se neznáme, vlastně známe...a je tu spousta dalších žen a kamarádek, které mi můj vnitřní hlas říká, že nemohu zklamat...není možné ustát v půli cestě. Tu knihu musím napsat, byť by mi síly došly...a já vím, že teď už to nebude o písmnekách , lae o boji se prosadit...a já přitom píši jen kvůli písmenkám...pro radost druhých...tak snad Tě za nějaký čas potěším...Krásné letní dny...Věrka

      Vymazat
  10. Tak to je kouzelné a fandím Vám ať se kniha podaří a vystihnete vše co byste chtěla říci svým blízkým, dětem a přátelům. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, mám takový sen...jednou, až budu tam...Bůh ví kde... a moji děti budou mít své děti ...řeknou, tyto řádky jsou naší mámy...proto i název té knihy...a já bych ráda, aby mé řádky učinily raost a potěchu nejen mým dětem, blízkým, ale všem lidem, kteří o to stojí...tak třeba...Moc děkuji za krásný komentář...pohladil mne na duši a já bych moc ráda takto hladila slovy druhé...Věrka

      Vymazat
  11. Milá Věrko, posílám ti na dálku pozdravení a držím, tak jak všichni ostatní, palce. Tobě se to určitě podaří. Umíš si jít za svým.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Věrko, děkuji za slova podpory... jak píši výše...už musím...nemohu se zastavit...je to pro vás...pro všechny lidi dobré vůle...a to by byla pro mne velká zrada...tyto lidi zklamat...Krásné dny...a snad brzy načtenou:-) Věrka

      Vymazat
  12. Věrunko, držím moc pěsti aby knížka vyšla tak jak si přeješ. Určitě se ti to podaří a já budu mít na svém čtecím místečku Mámu.
    přeji krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majo, moc se na to těším...tolik bych ráda rozdala radost...určitě to dopadne dobře...musím myslet pozitivně i přes veškeré prohry a padlé naděje...Máma se blíží :-) Věrka

      Vymazat
  13. Věru i já držím palce a těším se.Fandím a přeji.Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrunko, moc děkuji za pozitivní komentář...a já moc a moc děkuji...Krásné letní dny...Věrka

      Vymazat
  14. Věrko, moc ráda čtu tvoje příspěvky, je to pohlazení po duši a mnohdy se s tebou ztotožňuji a souhlasím. Bohužel, já to nedokáži tak přesně vyjádřit.
    Posílám ti sílu a další energii k psaní, zejména poté při vydávání knížky :-) Držím pěsti
    Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ........ještě jsem zapomněla pochválit moc pěkné zdobení na nehtech !!!

      Vymazat
    2. Milá Danu, moc děkuji za milý komentář plný souznění. To mě moc těší. Jinak právě jsem si říkala, jak vše do sebe zapadá aniž bychom to nějak plánovali. Včera po obědě jsem byla na nehtech, které jsem si na místě tak nějak vymyslela...neplánovala jsem to... a za pár hodin poté, jsme s Carolinkou na zahradě fotily pro radost k příspěvku o knize a do toho spadlo ono pírko nám přímo do klína. Různě jsme ho držely a fotily. Až večer , když jsem fotky stahovala a vkládala sem na blog, jsem si všimla, jak design na nehtech je podobný chmýří na holubím pírku. Má obligátní otázka...je vše jenom náhoda? Krásný večer Věrka

      Vymazat
  15. Ahoj Věruško...
    to je úžasná zpráva. Mohla bych ti pomoct případně jako jazyková poradkyně v oblasti správné gramatiky. Tak kdybys potřebovala něco zkonzultovat, jsem tu.
    Jinak ti ještě musím napsat: "Jsi skvělá!"
    Pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, moc děkuji za podání pomocné ruky...určitě se v případě nejasností ozvu. Moc děkuji, jsi skvělá. Věrka

      Vymazat
  16. Věrka, ešte ma napadla jedna vec, ktorú ti musím hneď napísať. Keď by si mala náhodou depresie, nechuť do písania knihy, problémy - len si prečítaj všetky tieto nádherné komentáre , ktoré ti píšu tieto milé ženy, ktoré ani nepoznáš - nech ťa toto povzbudí, dá ti chuť ďalej písať a nech cítiš, ako sme všetky s tebou. Nepoznáme sa, ale chodíme sem načerpať z tvojho optimizmu a milého slova.
    Všetky ti fandíme a držíme palce. Veríme, že to dokážeš.
    Nič nie je nemožné, keď človek túži celým srdcom...
    S láskou
    Marta♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, moc děkuji za Tvůj komentář. Čtení všech komentářů na blogu je pro mne elixírem radosti, souznění, pomoci a nepopsatelného pocitu blaha. Neumím to přesně vyjádřit slovy. Ale když jsem byla malá, moc ráda jsem si dopisoval. Snad s dětmi z celého světa :-) Z Německa, z Ruska, ze Slovenska, Polska ....nejen, že jsem se učila tím cizím jazykům, ale naučila jsem se tuze těšit. A když mi přišly v jeden den třeba dopisy 2, 3 no to byla teprve radost.A nějak podobně to mám i zde na blogu. Je to hodně podobná radost, těšení, souznění. Ještě, že v dobách mého dětství a mladí nebyly mobily. Naši by se nedoplatili :-) Takhle táta chodil pořád na poštu pro známky, které doslova kupoval po celých aršících. Jen jsem chtěla říci, že jsem moc, vážně moc vděčná za každý komentář. DĚKUJI. Krásný večer. Jsi moc hodná Marti. Věrka

      Vymazat
  17. Hrozně Vám přeji vlastní knihu. Sám jsem na tom podobně, jen obráceně. Já budu knihu tisknout vlastním nákladem v jediném kusu a to pro mou mamku, jež si ji zaslouží...

    Mimochodem, pokud máte chvíli čas, rád Vás uvidím na svém blogu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář. Já kdysi dávno takto, tímto způsobem vydala svoji malou publikaci. Honzík měl tenkrát asi 2 roky. A já ji s ním vezla do nemocnice , mojí mámě. Když se z ní vrátila domů, řekla mi, že ji to postavilo na nohy. Nikdy jsem neměla s moji mámou kdo ví jaký růžový vztah, ale tato věta ho hodně tenkrát projasnila. Na blog se určitě podívám a přeji hodně štěstí a hodně radosti z vydání knížky.Stojí za to ... Věrka

      Vymazat
  18. Věrko, držím palce, krásný sen je krásné splnit. V knížkárně bude mít své čestné a velmi důležité místo.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, děkuji za krásnou podporu. Mám pocit, jako když všichni, kdo čtou moje řádky, pevně za mnou stojí...a já jsem za ten pocit a fakt nesmírně vděčná...vám všem...Tobě...osudu...jeho přízni. Díky. Věrka

      Vymazat
  19. Věrko, také Ti přeji splnění Tvého snu. Když člověk něco hodně chce a jde si za tím, dříve nebo později vše dojde k vysněnému konci. Jako by vše pak najednou klaplo do sebe. Vidím tady tolik síly a podpory.... takže hodně štěstí !!! Taky už se těším na čtení.
    Vše dobré přeje Jarka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jarko, máš pravdu...též to tak cítím a každým dalším komentářem se mi kniha píše lépe a snadněji. Vím, pak třeba přijde i zklamání..ale proč vidět věci zle, když je můžeme vidět dobře. A skrze vás se mi to daří. Dělám to pro vás, aby jste i vy viděli svět dobře...a pak se kruh uzavírá...dobro plodí jen dobro...jak říkávala moje babička: "co jsi zasela, to také sklidíš"...Krásný den...Věrka

      Vymazat
  20. Věrko, přeji Ti, ať se tvůj sen napsat knihu, změní ve skutečnost. Neumím tak hezky malovat se slovíčky jako ty, a proto si moc ráda tvou knihu koupím pod stromeček a přečtu. Tvoje vyprávění je vždy takové pohlazení po duši a tolik ho v dnešním nelehkém světě všichni potřebujeme. Věruško, ať se ti psaní daří a užívejte si všichni léta a krásných dnů. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ruži, děkuji za Tvá upřimná slova a já na oplátku, budu tuze ráda, když budeš moci mé řádky číst letos o vánocích. I Tobě moře krásných letních dní...letos je léto zvláště vydařené.Věrka

      Vymazat
  21. Milá Věrko,ty jsi mě tedy dostala.Tak krásně jsi to napsala ,až se mi kutálý slzy po tváři.Přeji jen to nejlepší a na vánoce mám jasno co budu číst.Jste úžasní a hodně štěstí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maruško, děkuji za Tvá slova plná citu a opravdovosti...děkuji... Budu se snažit své řádky naplnit tím samým...krásné letní dny a moře pohody.Věrka

      Vymazat
  22. Věruško, tvé blogy hladí spoustu lidí po duši, tvůj snový svět je takový, jaký bychom ho i my ostatní často chtěly mít... Vím, že i u vás se objeví černá mračna, černočerná tma vás sevře do mrazivého sevření, ale vždy dokážete najít cestičku na teplé sluníčko pěkných rodinných vztahů. Ano, zasloužilo by si to vyjít knižně. Napadlo mne - znáš stránky www.mamtalent.cz? Jsou to webové stránky jednoho zajímavého projektu, třeba by ti tam pomohli...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, moc děkuji za kupu krásných slov i odkaz. Večer v klidu na to juknu a vše potřebné pročtu. Jsem moc ráda, že svými slovy a příběhy hladím druhé na duši...tak je to i z mé strany míněno. Tudíž pociťuji spokojenost, když mohu druhé učinit spokojenými. Myslím, že můj život je nesmírně pestrý. Kolikrát říkám, že co se vešlo do mého jednoho života, mnohdy se nevejde do 5 životů jiného... mnohdy až k neuvěření. Ale o tom chci psát až ve druhém díle. Ten první je skutečně pouť do krásna a dotyky života malého děvčátka...mě. Pohlazení na duši...Na druhý díl mé životní pouti, když děvčátko dospělo, se teprve chystám. Třídím si myšlenky v hlavě a mám jakousi představu, co říci...čtenářům, lidem, svým dětem...a klidně i vlahému větru...Tobě z celého srdce děkuji. Mj. píšeš moc krásně...souzním s Tebou.Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...