Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pátek 15. srpna 2014

...malované hrníčky...


…měli jsme dva hrníčky, čtyři talíře 
vyzdobené sluníčky přímo od malíře …
Ať mám zase hrníčky vyzdobené sluníčky 
Ať nás nesou koníčky, kam, to dobře víš  …


… text tohoto evergreenu mám doslova v morku kosti. Když jsem byla malá, hrávali ho snad 3x denně. A dnes jsem si na něj opět vzpomněla, když jsme s Carolinkou malovaly hrníčky…

naše pojetí:

…měly jsme pár hrníčků a taky talířky,
hrály jsem si na velké … velké malířky…
kreslily jsme holoubky, co rádi mají svět
kreslila jsem s nadšením, vždyť roků je mi pět.
…ať všem  tyto hrníčky radost přinesou…
ať kafe nebo čaj v nich dobré jenom jsou …

…venku lilo jako z konve …maminka nevěděla kam skočit dřív…ale udělala si na mě čas…na každou moji otázku…na moje přání…na moji touhu…na moje prosím v očičkách… v tom dešti jsme běželi koupit pár bílých hrníčků…a barvy na porcelán…a malovaly jsme…a povídaly jsme si u toho a moc dobře nám bylo…

... první výtvor ... modré z nebe ... šťastný den ...
 ..a ta pohoda je nyní v těch hrníčkách a maminka mi říkala, ty by jsi Carolinko mohla s nimi na trh. A já je nabízím…a prodávám…ač jsem malá a kreslím jako malá…a vnímám jako malá…a vidím svět jako malá …jsem dnes velkou malířkou…
... každému, komu se líbí mé malované hrníčky vykouzlím jen ten jeho ...stačí napsat mamince ...


... hrníček na kafíčko nebo čaj - šťatsný šneček ...

…a tak jsme seděly u teplé trouby…zapékaly jsme výtvory z lásky…a těšily se myšlence,že třeba někomu se zalíbí, koupí si je a bude v nich popíjet kafíčko a myslet na to, že dětská přání se mají plnit … naše Carolinka už nějaký čas žadonila, že touží kreslit hrníčky…tak tady jsou…a jsou tu pro vás…


... maminčiny holoubci ... z lásky...

... jsou k mámí zde ...

malířka Carolinka Mia
PS: velká radost Carolinky ...TOP nominace zde

20 komentářů:

  1. Mio, krásný den jste si užily s maminkou.Hrnečky se vám opravdu moc povedly. Krásné dny plné radosti. Lidka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lidko, moc děkujeme. Vážně to bylo prima...máme rádi dny, kdy prší, člověk se nějak zastaví. Hezký víkend.Věrka

      Vymazat
  2. Milá Carolinko, užila jsi si s maminkou prima den a namalovaly jste nádherné hrníčky !!! Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, děkujeme za komentář, jo jo, bylo t prima. A už se moc těšíme na další tvoření. Dnes jsme byli celý den mimo domov a Carolinka se pořád ptala, kdo ví, jestli se někomu budou líbit moje hrnečky...jestli si je někdo koupí ...a tak usedám k PC až nyní. Musím jí ráno sdělit, přízeň lidiček zde na blogu. Bude moc ráda.Věrka

      Vymazat
  3. Jsou nádherné až se mi tají dech, musím říci že se mina vašem blogu líbí čím dál více. Uchvátili mě ty hrnky. Až bude ten správný čas určitě si také s holkama nějaké namalujeme a vám děkuji za inspiraci. Carolinka je moc veliká šikulka.Hezký den. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Martinko, to jsme moc rády, že se Ti u nás líbí...jak moc to rády slyšíme...děkujeme. Přejem moře kreativních dnů.Věrka

      Vymazat
  4. Nádherné, dojemné :-)
    Krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Danu, moc děkujeme za komentář a přejeme krásný víkend. Věrka +Carolinka Mia

      Vymazat
  5. Krásně jste pracovaly, děvčata. Hrníčky ze srdce malované určitě někomu velkou radost udělají. Budou vyrobené i vypravené s láskou, to z nich musí kafíčko nebo čaj chutnat dvojnásob dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, děkujeme za hezká slova...já když vidím to nadšení malé Carolinky s jakou touhou maluje, tvoří, přeje si a touží...k tomu nemohu dodat nic víc, než že její sny a touhy s láskou plním ...ráda.Věrka

      Vymazat
  6. Nádherné, dojemné, milé, opravdu nemám slov...úplně mě tenhle příspěvek dostal a to by si někdo mohl říct, že to jsou "jen" hrníčky. Ale způsob jakým je to prezentováno, popsáno, nafoceno, já jsem fakt úplně dojatá...škoda, že se neumím takhle vyjadřovat také...neumím to tak krásně popsat, ale i tak věřím, že si s mýma klukama v budoucnu budeme plnit ty jejich sny. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za nádherný komentář ... ale umíš se krásně vyjadřovat a dokonce až tak, že jsem dojatá...děkuji ze ♥ děkuji. Věrka

      Vymazat
  7. Úžasná šikulka ta Tvoje malá Mia...takovou šikovnou žačku bych si přála:o))...krásné dny.Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Inko, děkujeme moc za krásná slova...a jak já bych si moc přála mít takovou bezvadnou učitelku pro Carolinku, jakou jsi ty...to bych se těšila na rodičáky...Krásné letní dny...Věrka

      Vymazat
  8. Děvčata, hrníčky se vám moc povedly a určitě jste si to užily. Ať se vám dál daří. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růži , moc děkujeme za milé přání. I Tobě krásný den plný radosti. Carolinka se jí dnes dočkala...přečetla jsem ji všechny komentáře...tolik radosti v dětských očí...to stojí za to. Věrka

      Vymazat
  9. Věruško nárherně strávený den. Určitě si vezmu inspiraci a na podzim s klukama taky vyzkouším. Alespoň budeme mít dárečky pro babičky. Mějte se s carolinkou moc krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leni, určitě...jsou to super chvilky...doporučujeme...Věrka & Carolinka

      Vymazat
  10. Děvčátka,vaše hrníčky mne tak uchvátily,že je budu muset s našimi pětiletými holčičkami také vyzkoušet až zase přijedou za babičkou.Ať se vám daří.Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko, to jsme moc rádi, že jsme byly inspirativní...je zapotřebí jen zakoupit kvalitní fixi na porcelán a porcelán...a radost je na světě :-) Ať se dílo daří...Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...