Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

středa 27. srpna 2014

...Podzimňáčci ...


...dnešní povídání je o vílách a skřítcích „Podzimňáčcích“  ... dávno zapomenutých... co spaly skoro rok v mém šuplíku. V minulém příspěvku jsem jednoho z nich  - vílu z ostružin – vložila „jen tak“ do příspěvku. V komentáři jsem objevila dotaz na tuto vílu, motýlka, skřítka... a já zahrabala v šuplíku.

 koláž " Ostružinka"

... a tak jsem vyndala z něho všechny ty kouzelné víly a skřítky, které patří do dávné historie. Do dob dávné Anglie. Jako bych jim oprášila dávný prach z jejich křidélek . Spadl na zem, usmály se, popolétly a touhou se rozzářily... vidíte ten lesk? ... ten úsměv?...ty jiskry v očích? Jsou tu všichni...vylétly z mého šuplíku ...  pro vaši radost... jen vlétnout do vašich útulných a teplých domovů... kde si třeba najdou místečko, kout či koutek.... pusťte je dál ...
 


... celý den se pod našima rukama rodily... Honzin (syn) seděl u počítače  a tvořil korekce, grafické úpravy ...já skládala koláže, vymýšlela, který bude kterého soused... pak jsme spustili tiskařský stroj a tiskli, až se z nás kouřilo ... pak jsem šila a žehlila a fotila...a Carolinka poletovala mezi námi, jako malá víla (doslova) ... a jakoby víly a skřítci ožily a mezi námi jiskřila dobrá nálada...radost ...spokojenost...

koláž skřítek "Zvoneček"
koláž víla "Heřmánková"


polštářek víla "Ostružinka"



... a když jsem seděla za šicím strojem přemýšlela jsem kolik věcí, činností a projektů člověk „jen tak“ opustí. ...a  ke kolika se vrátí... Jsem moc ráda, že jsem se k tomuto projektu vrátila...mám moc ráda, když oprašuji dávné věci...
Naše Kristýnka (starší dcerka) toužila být restaurátorkou...sedět mlčky na lešení kostelů a vdechovat starým věcem novou tvář. Osud ji do cesty dal jiné projekty J. A tak jsem si říkala, jak všechny ty přestávky a mezi časy jsou skvělé...o to více si pak vážíme toho, co jsme chtěli...oč jsme usilovali ... když nám přijdou do cesty podruhé ...

...koláž víla "Ostružinka" ...

 ... a také jsem přemýšlela, jak naše víly a skřítky pojmenujeme. Je dobré mít jméno... Carolinka s kouzelnou hůlkou, s křidélky na zádech, skákajíc z postele na postel rozhodla „ no přeci Podzimňáčci, podívej se z okna mami...“ a tak pro teplejší a slunnější  dny k vám posíláme kus radosti, krásy a dávné nostalgie... se jménem Podzimňáčci...

... kdo by jste zatoužil po těchto povlacích na polštáře nebo po polštářích (povlak + výplň), které plním husím peřím (pro alergiky i jiná varianta) napište mi na email : vera.si@seznam.cz
... některé jsem právě vložím sem, ale trochu nestíhám...tak zatím jen takto.
... děkuji  ...


víla plná něhy ... pohled na tuto vílu mě dojímá ...


...podzim má v sobě tolik poklidu, krásy, touhy a teplých barev ...

...a taky tolik nápadů a radosti ...
 ... a ve chvílích příštích, podzimních se dostaneme k pravým českým slívákům, kde jste mi skrze blog zanechaly recepty a já je už konečně musím vyzkoušet...a taky zítra razíme pro další porcelánový materiál neb Carolinka prý už ví, co bude podzimního malovat...a taky musím konečně vytvořit hubník z hub (na které musíme jak jinak než vyrazit do lesa), slaný či sladký ...opět jsem obdržela recepty na něho zde, skrze blog ...za vše vám holky moje zlaté, moc děkuji...za všechny komentáře, nápady a slova...jsou pro mne, nás moc důležitá ...
jsou solí mých dnů


krásné podzimní dny zalité sluncem přeje


Věrka Carolinka a hejno Podzimňáčků

PS.: ve skutečnosti jsou Podzimňáčci o 1000% krásnější než na fotkách...ještě se mám hodně co učit...některé věci neumí mé oko ještě tak hezky vyfotit  ... Podzimňáčci jsou frajeři a frajerky, vážně ... a ještě jedna dodatečně tištěná ... Makulenka ...
... je možnost i vytisknout polštářek jako jednotlivou vílu, stačí si vybrat v koláži  tu,
která osloví vaše srdce ...



... polštářek víla "Makulenka" ...

14 komentářů:

  1. Věrko, podzimní skřítková kolekce se Vám moc povedla.
    Podzim má svoje kouzlo a ty o něm tak hezky píšeš.
    Krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko, děkuji za komentář...původně jsem chtěla být více poetičtější, ale už mě doslova padaly oči únavou...byl to náročný den...ale snad ta námaha za to stála...Krásný podzimní den...Věrka

      Vymazat
  2. Věruško,
    vyřiď Carolínce, že je jako víla kouzelná. Opravdu krásné fotky, jsem nadšená. Moje mladší dcerka má víly a vše s nimi spojené moc ráda. Večer písnu mail s objednávkou na polštářek, jen nechám ještě raději vybrat, co kdybych měla "jiné oči". Přeji krásný podzimní den, plný sluníčka, jako se z mlhy klube u nás.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pavli, tak to jsi mi udělala velkou radost. Říkala jsem si, zda se budou víly líbit...je to přeci jen kus zapomenuté minulosti, tyto kouzelné víly...ani nevíš, jak ráda čtu TVé řádky...budu se moc těšit na Tvé řádky. Děkujeme.Věrka

      Vymazat
  3. Vy jste ale šikovní. Kolektivní práce je prima a výsledek je úžasný. Vymysleli jste zase něco nového. A Carolinka je víla nejkrásnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Věruško, děkujeme za Tvé řádky a za to, že se víly líbí. To je pro mne zahřátí u srdíčka, dětem to musím vyřídit, budou určitě rádi. Krásný Podzimňáčkový den...Věrka

      Vymazat
  4. Teda Věruško, polštářky jsou nááádherné !!! Ani nevím který bych si vybrala. Jste velmi šikovní .
    Víla Carolinka je kouzelná !!!
    Mějte se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, děkujeme za Tvá slovíčka. Vyber si jaký chceš, zapomněla jsem uvést, že přes email jsou polštářky levnější. Tak kdyby jsi se rozmyslela, písni mi na email. Krásný slunný den...Věrka

      Vymazat
  5. Ahoj Věruško,
    téda...kolekce Podzimňáčků se Vám opravdu skvěle povedla.
    Ostružinka je nádherná.
    Upřímně mě těší, že Honzík je zase s vámi a pomáhá ti i při takových holčičích činnostech.
    A víš, že si s tou naší Teri psali?
    Třeba se v Praze někdy sejdou... kdoví ?☺
    Pa pa a Carolince pusénku od tety Marti.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, děkuji za Tvá slovíčka. Jsem ráda, že se Ti kolekce líbí...Jo jo,o korespondenci vím ...dokonce mne napadla myšlenka příspěvku ..."blogerské setkání juniorů" :-) ale ne, to bych je kompromitovala...prý příští týden by se měl Honzík s Terezkou sejít ... Jinak upřimně , bez našeho Honzíka bych tuto kolekci nedala. Má na ni obrovskou zásluhu...ono to je moc obtížné ze starých retro pohledů vytvořit obrázek natož na látce a aby to bylo k světu..moc mu děkuji...a také Carolince "radilce" a vám všem za komentáře plné podpory...bez toho by mě to snad už ani nebavilo...Krásný den...Věrka

      Vymazat
  6. Podzimnacci jsou užasni neprodáváte jé i jako panel? Byla by z nich úžasná deka :-) hezké tvořeníčko R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář. Jde o to, jak velký rozměr požadujete. Jsem limitovaná rozměrem tiskařské plochy na stroji. Když tak mi napište do emailu vera.si@seznam.cz

      Vymazat
  7. Mila Verko a Carolinko!
    Vas blog sleduji jiz nejakou chvili a vzdy me dokaze zahrat u srdicka. Podzimnacci jsou nadherni, muj ctyrlety syn prohlasil ze chce vilu ostruzinku, ale nejvice se mu pry libi Carolinka a jeji ruzova kridelka! Jen co bude chvilka navstivime vas na Fleru. Krasny den Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Péťo, to je kouzelný komentář...jak se ti naši potomci dokáži najít přes blog :-) Musím tento komentář ráno přečíst Carolince...ta bude ráda... jako každá ženská :-) Jinak pokud chcete polštářek písněte mi na email vera.si@seznam.cz a možná že Carolinka něco vytvoří pro malého ctitele :-) Krásný večer...Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...